Ursus i Orlen Oil łączą siły marketingowo-handlowe
Obie polskie firmy stawiają na rozwój wsparty prowadzeniem wspólnych akcji promocyjnych, wzajemne wykorzystywanie wizerunku w prowadzonych kampaniach oraz prezentację produktów w czasie organizowanych wspólnie wydarzeń i imprez branżowych.
- Zarówno firma Orlen Oil, jak i Ursus mają bardzo mocną pozycję w swoich obszarach działania. Każdy polski rolnik doskonale zna obie marki. Wspólne działania z Ursusem to szansa na umocnienie naszej pozycji na rynku rodzimym. Obie firmy mają ogromne aspiracje i konieczny potencjał, aby stać się liczącym partnerem dla biznesu rolniczego nie tylko w Europie, ale i poza jej granicami. Tym samym „dobre, bo polskie” będzie w tym przypadku stanowiło o najwyższej jakości proponowanych produktów – podkreśla Marcin Gralewski, prezes Orlen Oil.
- Podpisanie tego porozumienia jest efektem realizacji starannie zaplanowanej strategii odbudowy nowoczesnej marki, którą stał się Ursus. Właśnie takie działania nazywamy nową erą w promocji jakości oferowanych przez nas wyrobów. Wierzę w to, że rozpoczęta właśnie współpraca, w krótkim czasie przełoży się na wymierne efekty handlowe i marketingowe dla obu firm, a kompleksowa oferta zostanie doceniona przez nowoczesnych rolników - mówi Karol Zarajczyk, prezes Ursusa.