Lemken zwiększa działania posprzedażowe

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Tomasz Bujak | bujak@rpt.pl
28-04-2016,14:35 Aktualizacja: 28-04-2016,20:35
A A A

Siłą marki Lemken było zawsze kompleksowe podejście do usług. Pracownicy obsługi i sprzedaży mają zadbać o właściwe i wydajne wykorzystywanie przez rolników kupionych maszyn do profesjonalnej uprawy roślin.

W celu spełnienia przyszłych wymagań i zwiększenia orientacji klienta w eksploatacji, częściach zamiennych i serwisie produktów, odpowiednie działy zostały przebudowane i włączone w jeden dział usług posprzedażowych.

 

Terminal Isobus CCI 200

Lemken TramlineControl i HeadlandCommand

Lemken wprowadza na rynek elektroniczny system zarządzający pracą maszyn na uwrociach oraz ich poruszaniem się po liniach równoległych. Prawidłowe przygotowanie linii przejazdowych na polu wymaga od operatora precyzji i zwracania...

Mathias Scheiper mianowany szefem nowego działu

Utworzone nowe stanowiska szefa działań posprzedażowych objął Mathias Scheiper w dniu 1 marca 2016. Jest on odpowiedzialny za 46 pracowników i osobą kontaktową dla 70 członków zespołu tej usługi na całym świecie. Mathias Scheiper ma 50 lat, posiada wykształcenie w zakresie technologii maszyn rolniczych, zdobyte na Uniwersytecie Nauk Stosowanych w Kolonii. Przed pracą w firmie Lemken, Mathias Scheiper pracował w Case IH, a następnie w firmie Claas, gdzie zdobył wszechstronne doświadczenie w wielu stanowiskach kierowniczych w branży posprzedażnej. Jego wiedza rozciąga się w całej gamie usług, od dystrybutorów i obsługi klienta do koordynacji międzynarodowych działań serwisowych oraz wprowadzaniu różnych systemów dealerskich. Mathias Scheiper będzie w stanie dostarczyć decydujący impuls do nowej strategii Lemkena w sferze posprzedażowej i poprowadzi jej globalną realizację.

Poleć
Udostępnij
ass="left">Skomentuj