AdiFeed oficjalnym partnerem Stefana Huli

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Mirosław Lewandowski | lewandowski@apra.pl
07-02-2017,15:00 Aktualizacja: 07-02-2017,15:01
A A A

Firma AdiFeed została sponsorem polskiego skoczka narciarskiego Stefana Huli. Jej logo znajduje się na kasku startowym oraz wszystkich nakryciach głowy zawodnika począwszy od zawodów Pucharu Świata w Wiśle.

- To wielki skok w komunikacji naszej marki. Z lokalnego producenta wyrośliśmy na markę o zasięgu ponadeuropejskim, z własnym centrum badawczo-rozwojowym i nowoczesnym zakładem produkcyjnym - wyjaśnia prezes zarządu Witold Nowak.

dobrostan, trzoda chlewna, drób, wieprzowina

Dobrostan zwierząt ważny, ale coraz droższy

Dobrostan zwierząt jest obecnie tematem publicznej debaty w Niemczech - informuje Krajowy Związek Pracodawców Producentów Trzody Chlewnej. Została ona wywołana przez organizacje pozarządowe, ochrony środowiska i opozycję...

Dzięki sponsoringowi reprezentanta Polski w dyscyplinie, w której obecnie nie mamy sobie równych na świecie AdiFeed chce budować wizerunek silnej, dynamicznej i innowacyjnej firmy

Z kolei Beata Bartkiewicz-Mauriès, wiceprezes AdiFeed uważa, że taka forma promocji pomoże firmie z dotarciem ze swoimi produktami do masowych klientów. W ostatnim czasie wypuściła ona na rynek nową linię produktów specjalistycznych dla gołębi oraz przeżuwaczy.

AdiFeed Sp. z o.o. jest polskim producentem specjalistycznych produktów fitogenicznych wspierających funkcjonowanie układu odpornościowego oraz wzmacniających kondycję zwierząt hodowlanych. Jest również wyłącznym dystrybutorem na terenie Polski produktów Adisseo, Lallemand, Phytobiotics, ADM i Yara.

Firma posiada własne centrum badawczo-rozwojowe oraz nowoczesny zakład produkcyjny. W bieżącym roku obchodzi swoją 10 rocznicę funkcjonowania. Sieć dystrybucji AdiFeed obejmuje swym zasięgiem kraje Unii Europejskiej, Ukrainę, Rosję, Iran jak również kraje Afryki Północnej.

Poleć
Udostępnij