Podwozie hydro-pneumatyczne dla wozów Pöttinger Faro i Europrofi
Austriacki producent wprowadza nowy rodzaj podwozi do swoich przyczep samozbierających. Obecnie dla wozów typoszeregów Faro i Europrofi, będzie dostępne zawieszenie hydro-pneumatyczne.
Pöttinger zdecydował się wprowadzić nowe zawieszenie z kilku powodów. Jednak najważniejszym jest bezpieczeństwo pracy oraz prędkość przejazdów załadowanych przyczep.
Przyczepy Pöttinger – najważniejsza jakość paszy
Dużym argumentem dla tego rodzaju amortyzacji podwozia, jest także częsta praca maszyn z Grieskirchen, na zboczach, wzgórzach itp. nierównym terenie. Zastosowanie nowatorskiego podwozia pozwala na szybkie poruszanie się pełnych maszyn, z dużą stabilnością.
Wóz do zielonki, czy siana, musi pracować szybko i musi być w pełni wykorzystany. Wtedy można powiedzieć, że maszyna jest dobrze użytkowana i szybko się zwróci. Nowy sposób połączenia układu jezdnego z ramą przyczep pozwoli na pełniejsze i bezpieczniejsze wykorzystywanie wozów Pöttinger.
Obecnie nowe podwozie jest dostępne do przyczep grupy Faro, Faro Combiline oraz Europrofi Combiline.