Podwozie hydro-pneumatyczne dla wozów Pöttinger Faro i Europrofi

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Tomasz Bujak | bujak@rpt.pl
02-04-2016,7:55 Aktualizacja: 02-04-2016,9:19
A A A

Austriacki producent wprowadza nowy rodzaj podwozi do swoich przyczep samozbierających. Obecnie dla wozów typoszeregów Faro i Europrofi, będzie dostępne zawieszenie hydro-pneumatyczne.

 

Pöttinger zdecydował się wprowadzić nowe zawieszenie z kilku powodów. Jednak najważniejszym jest bezpieczeństwo pracy oraz prędkość przejazdów załadowanych przyczep.

Juliusz Tyrakowski - dyrektor Pöttinger Polska

Przyczepy Pöttinger – najważniejsza jakość paszy

Na początku lutego br. polskie przedstawicielstwo firmy Pöttinger  wraz z dilerem Adler Agro zorganizowały w Jeżewie pod Białymstokiem konferencję „Przyczepy samozbierające Pöttinger – doświadczenie i...

Dużym argumentem dla tego rodzaju amortyzacji podwozia, jest także częsta praca maszyn z Grieskirchen, na zboczach, wzgórzach itp. nierównym terenie. Zastosowanie nowatorskiego podwozia pozwala na szybkie poruszanie się pełnych maszyn, z dużą stabilnością.

 

Wóz do zielonki, czy siana, musi pracować szybko i musi być w pełni wykorzystany. Wtedy można powiedzieć, że maszyna jest dobrze użytkowana i szybko się zwróci. Nowy sposób połączenia układu jezdnego z ramą przyczep pozwoli na pełniejsze i bezpieczniejsze wykorzystywanie wozów Pöttinger.

Obecnie nowe podwozie jest dostępne do przyczep grupy Faro, Faro Combiline oraz Europrofi Combiline.

 

Poleć
Udostępnij
Aktualne wydanie RPT
10/2024

Skok tłoka silnika w ciągu

Kioti, JCB i Sitrex

Małe traktory z krótkim życiem

Siew bezpośredni maszynami Horsch

 PRENUMERATA (płatność elektroniczna) RPT