Od 2009 do 2019 roku zarejestrowano w Polsce 25520 nowych ciągników marki New Holland. W latach tych zajmowały one pozycje lidera tego rynku.
W 2019 roku zarejestrowano w Polsce ponad 1500 nowych ciągników New Holland. Dzięki temu zostały one najpopularniejszymi traktorami w naszym kraju. Nie powinno to jednak dziwić, bo to już jedenaste zwycięstwo z rzędu.
Według danych spółki Martin & Jacob, w 2019 roku polscy rolnicy zarejestrowali 8673 nowych ciągników. Wśród nich było dokładnie 1521
nowych traktorów marki New Holland. Kolejne miejsca zajęły marki: John Deere, Kubota i Zetor. Sumaryczny wynik tych czterech producentów wynosi 4718 rejestracji, czyli prawie 55% tego rynku.
New Holland z wynikiem 702 szt. jest najpopularniejszą marką nowych ciągników po pierwszym półroczu 2019 r. Na drugim miejscu znajduje się John Deere (591 szt.) , a na trzecim Kubota (483 szt.). Zetor zajął czwarte miejsce (394 szt.),...
– Ranking najczęściej rejestrowanych nowych ciągników rolniczych świadczy o tym, że nabywcy kierują się bardzo często względami praktycznymi wybierając sprawdzone, dobrze zadomowione na polskim rynku marki, których produkty mają opinię niezawodnych, godnych zaufania, łatwych w serwisowaniu i optymalnych w kosztach eksploatacji. Fakt, że w bardzo wymagających warunkach rynkowych pozostajemy na pozycji lidera już po raz jedenasty dowodzi, że maszyny New Holland cieszą się wciąż bardzo wysokim zaufaniem klientów i mają opinię niezawodnych partnerów w codziennej pracy na każdym polu – mówi Adam Sulak, dyrektor handlowy New Holland Polska.
Od 2009 do 2019 roku zarejestrowano w Polsce 25520 nowych ciągników marki New Holland. W latach tych zajmowały one pozycje lidera tego rynku, co oznacza 11 zwycięstw z rzędu. W roku 2019 największą popularnością cieszyły się serie ciągników New Holland: T6 (273 szt.), TD5 (265 szt.) i T7SWB (180 szt.).
- W nowym roku marka New Holland, będzie w dalszym ciągu walczyła o pozycję lidera rynku. Przewidujemy, że rynek ciągników będzie kształtował się na podobnym poziomie jak w roku ubiegłym, co może wiązać się z ogólną sytuacją gospodarczą w kraju i na świecie. Pozycja lidera, jaką już przez ponad dekadę wypracowała marka New Holland motywuje również do stawiania sobie ciągle nowych wyzwań, dlatego nie zwalniamy tempa i stale pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które poprowadzą nas do kolejnego roku sukcesów – zapewnia Łukasz Chęciński, szef marketingu New Holland Polska.