Zetor Major 80 HS wyposażony jest w nowoczesny czterosuwowy, 4-cylindrowy turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa Common Rail o pojemności 2925 ccm o mocy 55,4 kW (75,3 KM).
Zetor Major 80 HS wyposażony jest w nowoczesny czterosuwowy, 4-cylindrowy turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa Common Rail o pojemności 2925 ccm o mocy 55,4 kW (75,3 KM). Spełnienie norm emisji realizowane jest poprzez zastosowanie katalizatora utleniającego DOC i wydajnego EGR dzięki czemu udało się osiągnąć wymagane normy emisji bez filtra cząstek stałych DPF.
Skrzynia przekładniowa posiada 24 prędkości w przód i 12 prędkości do tyłu. Wyposażona jest w dwustopniowy wzmacniacz momentu obrotowego (Power Shift) i rewers elektrohydrauliczny (Power Shuttle). Prędkość maksymalna ciągnika to 40 km/h, natomiast minimalna to 0,5 km/h. W zakresie najczęściej wykorzystywanych prędkości przy pracach polowych Major HS oferuje aż 6 prędkości. Ciągnik posiada sterowane elektrohydraulicznie sprzęgło WOM i standardowe prędkości WOM 540/1000 oraz zależne/niezależne (od prędkości jazdy).
Ciągnik wykorzystuje hydraulikę z mechaniczną płynną regulacją wyposażoną w blokadę hydrauliczną przy transporcie narzędzi. Ciągnik może mieć do 6+1 szybkozłączy hydrauliki zewnętrznej i trzypunktowy układ zawieszenia narzędzi kategorii II. Maksymalna siła podnoszenia wynosi aż 33 kN.
Major 80 HS wyposażony jest w przestronną komfortową kabinę z klimatyzacją, przewietrzaniem i ogrzewaniem. Posiada amortyzowane obrotowe siedzenie kierowcy z podłokietnikami, w pełni regulowaną kolumnę kierownicy, wygodne składane siedzenie pasażera, cyfrową deskę rozdzielczą , więcej schowków w kabinie oraz zupełnie nowy design i ergonomię w porównaniu do poprzedniego modelu. Wyposażony jest także w ogrzewaną tylną szybę i lusterka.
ARTYKUŁ SPONSOROWANY firmy ZETOR POLSKA