Polacy zwracają coraz większą uwagę na skład przetworów owocowych oraz warzywnych i wybierają te bardziej naturalne. Wiodąca na rynku Agros-Nova wprowadza więc na rynek zdrowe produkty.
Polacy zwracają coraz większą uwagę na skład przetworów owocowych oraz warzywnych i wybierają te bardziej naturalne. Wiodąca na rynku firma Agros-Nova wprowadza więc na rynek kolejne zdrowe produkty.
- Ostatni rok był potwierdzeniem naszej silnej pozycji w kategoriach, w których jesteśmy na pierwszym albo drugim miejscu. Wdrażamy nowości, które są zgodne z obecnymi trendami. Duży nacisk kładziemy na zdrowy produkt, który jest słodzony sokiem jabłkowym oraz na informowanie konsumenta o jakości wsadu - mówi agencji informacyjnej Newseria Karolina Karolczak, dyrektor marketingu handlowego Agros-Nova.
Podkreśla, że produkty zdrowe i wysokiej jakości cieszą się teraz dużym powodzeniem, bo Polacy są coraz bardziej świadomymi konsumentami. Czytają etykiety i wybierają produkty lepszej jakości. W przypadku dżemów zwracamy uwagę, czy są słodzone cukrem czy sokami owocowymi, a sosów (np. keczupu) sprawdzamy, ile jest w nich warzyw.
Agros-Nova w tym roku zamierza utrzymać pozycję lidera w tych segmentach, w których już teraz jest największą firmą - dżemów, sosów gotowych i koncentratów zup.
Na plany spółki nie ma wpływu na razie przejęcie niektórych marek w grudniu ub.r. przez wadowicki Maspex. Transakcja objęła m.in. nazwy Łowicz, Krakus, Kotlin czy Tarczyn. Agros-Nova nadal będzie właścicielem zakładu i centrum logistycznego w Tymienicach oraz soków Fortuna, Garden i Pysio.
- Czekamy na decyzję UOKiK-u, ale pierwsza połowa roku to dla nas czas wdrożenia nowości. Mamy premiery w wielu kategoriach - m.in. w dżemach i sosach - zapowiada Karolczak.
Dodaje, że duże znaczenie dla spółki ma też e-commerce oraz działania promocyjne prowadzone w sieci. Wynika to również ze zmiany zachowań konsumentów. Coraz częściej zwracają oni bowiem uwagę na wizerunek i obecność danej marki w sieci.
Polacy, jak zaznacza na koniec Karolczak, utożsamiają produkty na półkach w sklepach z tym, jak wizerunek danej marki kreowany jest w internecie.