Pomidor YOOM wyróżnia się atrakcyjnym purpurowym kolorem i dobrze zbilansowanym słodko-kwaśnym smakiem umami - zachwala swój produkt Syngenta.
Nowy, fioletowy pomidor YOOM firmy Syngenta zdobył prestiżową złotą nagrodę w kategorii „Innowacje” na tegorocznych targach Fruit Logistica w Berlinie.
YOOM wyróżnia się atrakcyjnym purpurowym kolorem i dobrze zbilansowanym słodko-kwaśnym smakiem umami. - Odmiana posiada dokładnie te cechy, których poszukują konsumenci. Jest zdrowa, smaczna i łatwa w użyciu - mówi Erik Fyrwald, dyrektor generalny Syngenta. - To fantastyczne osiągnięcie, wygrana dla konsumentów, naszej firmy i środowiska. Gratulacje dla całego zespołu nasion warzyw Syngenta - dodaje dyrektor Fyrwald nie kryjąc zadowolenia z osiągnięcia.
15 stycznia w Warszawie, firma Syngenta Polska zorganizowała doroczną konferencję prasową, by zaprezentować nowe produkty i działania. Jednak tym razem miała ona nieco inną formułę, ponieważ jej motywem przewodnim były szeroko pojęte wyzwania,...
Nagroda za innowacyjność (Fruit Logistica Innovation Award - FLIA) jest przyznawana corocznie na targach Fruit Logistica w Berlinie. Wybieranych jest dziesięć największych innowacji w międzynarodowym przemyśle świeżych owoców i warzyw, biorąc pod uwagę cały łańcuch dostaw, od produkcji do punktu sprzedaży.
- Wygrana pomidora YOOM jest wyrazem uznania dla zaangażowania firmy Syngenta w poszukiwanie rozwiązań zaspakajających potrzeby producentów w zakresie uprawy zdrowych i smacznych warzyw, które konsumenci chcą kupować - wskazuje Jeremie Chabanis, kierownik ds. Łańcucha Wartości EAME.
„Odmiana ta zyskała uznanie także za swoje pionierskie opakowanie. Jest ono stworzone z kartonu wyprodukowanego z drewna pochodzącego z lasów zarządzanych zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Dzięki temu spełnia wymagania konsumentów, którzy oczekują od rynku spożywczego rozwiązań przyjaznych dla środowiska” - czytamy w komunikacie Syngenty.
Pomidory YOOM są obecnie dostępne w Australii, Belgii, Danii, Francji, Grecji i Hiszpanii. Wkrótce rozpocznie się ich dystrybucja w krajach takich jak Austria, Kanada, Niemcy, Szwajcaria, Wielka Brytania i Stany Zjednoczone. Produkcja nadal rośnie i planowana jest ekspansja na kolejne rynki na całym świecie.