Steyr z nagrodą Creos 2016
Podczas tegorocznej październikowej gali rozdania nagród Creos w Klagenfurcie firma Steyr zdobyła uznanie jury, które przyznało austriackiemu producentowi ciągników dwa brązowe medale. To drugi dublet z rzędu dla marki z St. Valentin. Dwa lata temu Steyr zgarnął dwa złote krążki.
Creos to znany w branży reklamowej konkurs. Znany jest on także pod hasłem Kärntner Werbepreis (Campaign Award of Carinthia). Wyróżnienia przyznawane są m.in. za najlepsze kampanie marketingowe.
Jak wykazało niezależne i reprezentatywne badanie przeprowadzone przez instytut badania rynku, 54% rolników w wieku do 39 lat uważa markę Steyr za najlepszego producenta ciągników w Austrii. Taką opinię marka zawdzięcza po części doskonałym reklamom adresowanym od lat do młodych i nowoczesnych przedsiębiorców. Stoją za tym specjaliści z agencji reklamowej Smuck, Royer & Die Eins, którzy po raz kolejny mogli cieszyć się sukcesem podczas uroczystej gali Creos.
Steyr Terrus. Austriackie 300 KM
Na uroczystość wręczenia nagród przybyło 800 gości. Jury złożone ze specjalistów z przyjemnością wręczyło laury marce Steyr w kategorii „Dialogue Marketing” i „Social & Digital Media”: Natomiast brązowy medal jej przedstawiciele odebrali za kampanię reklamową Steyr@thebeach oraz wyjątkowe zapowiedzi premiery nowego, flagowego ciągnika Terrus CVT. Kolejne złoto zapewniła marce gra Steyr Quest, czyli niejako Pokémon Go dla fanów Steyr.
Zasiadający w jury przedstawiciel McDonald’s Austria, Florian Schleicher, powiedział - Wiele firm umie po prostu wykorzystać bieżące tendencje i mody, ale bardzo rzadko zdarza się, aby marka uwzględniła trend, zapewniając sobie wymierne korzyści, a jednocześnie połączyła go ze znaczącymi działaniami na rzecz użytkowników. A to właśnie udało się firmie Steyr, i to w sposób wielce innowacyjny. Czego chcieć więcej? -.
- Cieszę się niezmiernie, że wspólnie z naszymi partnerami ze Smuck, Royer & Die Eins udało nam się wypracować dla Steyr pozycję marki dla ludzi młodych i nowoczesnych. Nasze reklamy doceniają nie tylko rolnicy, ale też zawodowcy z branży reklamowej. To dowód, że wykonaliśmy kawał dobrej roboty, oczywiście dzięki wzorcowej współpracy z naszą agencją -. podsumowuje Marie Mouton, kierownik komunikacji medialnej marki Steyr w regionie EMEA.