Anderas Klauser integruje dystrybucję i marketing CNH Industrial

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Tomasz Towpik | towpik@rpt.pl
04-03-2015,15:40 Aktualizacja: 04-03-2015,15:19
A A A

Zmiany organizacyjne oraz powiększenie składu osobowego zarządu ogłoszone w zeszłym tygodniu przez CNH Industrial mają na celu pełne zintegrowanie i dalsze przejście marek Iveco i FPT Industrial, co ma z kolei prowadzić do postrzegania CNH Industrial jako jednorodnej korporacji na światowym rynku dóbr inwestycyjnych.

Ten proces integracji stanowi dowód na to, jak dużą wagę spółka przywiązuje zarówno do integracji wewnętrznej, jak i rozwoju poszczególnych marek. – W tych ramach chciałbym szczególnie skupić się na rozwoju marek Case IH i Steyr, aby mogły one odnosić sukcesy w ramach CNH Industrial – wyjaśnia Andreas Klauser Brand President CNH Industrial.

Pierwszy etap: dystrybucja i marketing

– Jako Brand President, bardzo cieszę się z możliwości wykorzystania potencjału obydwu marek do budowy całościowego wizerunku koncernu CNH Industrial, nad czym będę pracował z moim zespołem – ogłosił Andreas Klauser. – Jestem też bardzo dumny, że w ciągu dwóch lat od założenia CNH Industrial udało nam się pomyślnie zakończyć pierwszy etap prac w sektorach dystrybucji i marketingu pod moim kierownictwem w regionie EMEA – dodał. W celu wsparcia naturalnego rozwoju marek oraz uzyskania równowagi i synergii między regionami, będę koncentrował się na markach Case IH i Steyr oraz prowadził je w kierunku dalszego rozwoju – podsumował Klauser. 

Poleć
Udostępnij