Wyszukiwarka tagów
Znaleziono 9 pasujących wyników.
Rusza piąta edycja Agro Akademii Banku BNP Paribas
Bank BNP Paribas kontynuuje - po sukcesie dotychczasowych 4. edycji - cykl Agro Akademii. To merytoryczne spotkania dla osób związanych z agrobiznesem, podczas których eksperci dzielą...
więcejKredyt na zakup ziemi lub modernizację gospodarstwa
W Banku BGŻ BNP Paribas trwa kampania promocyjna kredytów inwestycyjnych dla agrobiznesu. Środki z tych kredytów mogą być przeznaczone m.in. na zakup gruntów rolnych,...
więcejSpecjalna oferta BGŻ BNP Paribas dla przedsiębiorców rolnych
Bank BGŻ BNP Paribas przygotował wyjątkową ofertę cenową dla osób prowadzących działalność wytwórczą w rolnictwie. Nowi i obecni klienci banku ubiegający się o kredyt obrotowy...
więcejBGŻ BNP Paribas zaprezentuje swoją ofertę na Agro Show
Bank BGŻ BNP Paribas weźmie udział w XVII Międzynarodowej Wystawie Rolniczej Agro Show, która rozpocznie się 18 września w Bednarach (gmina Pobiedziska) koło Poznania. - Jako lider w...
więcejRolnicy stawiają na kredyt preferencyjny
Kredyty preferencyjne są najpopularniejszą formą finansowania inwestycji wśród właścicieli gospodarstw rolnych - wynika z badania AgriNet24. - Ponad 70 proc. badanych chciałoby sfinansować...
więcejDopiero gdy prąd podrożeje rolnicy rozważą inwestycje w OZE
Głównym źródłem energii (88,7 proc.) wykorzystywanym przez gospodarstwa rolne jest prąd. I dopiero gdy podrożeje, gospodarze będą skłonni rozważyć skorzystanie z alternatywnych...
więcejRolnicy planują więcej inwestycji. Zaskakujące wyniki badań
Mimo niekorzystnych prognoz dotyczących warunków produkcji i niepewnej sytuacji finansowej przeszło 40 proc. gospodarstw, rolnicy chcą inwestować więcej niż w 2018 roku. Tak wynika z badań...
więcejTylko co trzeci gospodarz zarobił. To nie był dobry rok dla rolnictwa
Zdaniem blisko połowy polskich rolników, miniony rok był gorszy od 2017 pod względem warunków produkcji. Gospodarze narzekają na niższe plony i wysokie koszty prowadzenia działalności....
więcejRolnicy korzystają z promocji, ale omijają programy lojalnościowe
Z badania e-Agribus, poświęconego zakupom produktów rolniczych, wynika że prawie 50 proc. gospodarzy korzysta z promocji. Jednocześnie aż 75 proc. ankietowanych nigdy nie korzystało z...
więcej