New Holland Boomer z fabryczną kabiną
W drugiej połowie ubiegłego roku dwa największe modele małych ciągników serii Boomer po raz pierwszy opuściły linię montażową z fabryczną kabiną. Do tej pory była ona dokładana przez jednego z polskich producentów.
Nowa kabina, w odróżnieniu od montowanej w naszym kraju posiada płaską podłogę i jak na klasę wielkości ciągnika jest bardzo przestronna. W standardzie wyposażenia znajdują się m.in.: ogrzewanie, klimatyzacja oraz halogeny robocze. Zmiana kabiny dotyczy traktorów Boomer 40 i Boomer 50.
New Holland T4.110F NHDrive, czyli autonomia w winnicy
Pod ich maskami pracuje czterocylindrowy silnik o pojemności 2,5 l. W mniejszym modelu rozwija on moc maksymalną równą 41, zaś w większym 47 KM.
Do przeniesienia mocy na podłoże służy typowo mechaniczna skrzynia 16/16 bądź opcjonalnie przekładnia hydrostatyczna z trzema zakresami prędkości.
Maksymalny udźwig tylnego TUZ-u to 1,25 t. Serce hydrauliki ciągnika stanowią dwie pompy zębate. Jedna z nich służy do obsługi układu kierowniczego i ma wydajność 21 l/min, a druga o wydatku 29 l/min podaje olej na dwie pary tylnych wyjść oraz na podnośnik.
Poza kabiną producent zmienił warunki gwarancji fabrycznej. Okres ten wynosi obecnie 24 miesiące.