Sprzedaż maszyn rolniczych w Internecie - jak to robić skutecznie?
Polacy już od 20 lat mogą korzystać z OTOMOTO, aby kupować i sprzedawać samochody, ciężarówki, części i maszyny rolnicze. Platforma zapewnia sprzedającym szerokie dotarcie do klientów nie tylko w Polsce, a także zagranicą (m.in. w Ukrainie).
Profesjonalni sprzedawcy maszyn z segmentu agro wiedzą, że w obecnych czasach proces zakupowy zaczyna się w internecie. To tutaj kupujący poszukują informacji o poszczególnych modelach, sprawdzają możliwości, porównują ceny. Dlatego już teraz bardzo dużą część sprzedających na OTOMOTO stanowią firmy – sieci dealerskie, komisy i małe, rodzinne przedsiębiorstwa. Sprzedawcy decydują się na obecność na portalu z powodu dużego potencjału sprzedażowego i możliwości znalezienia klientów w całym kraju a także zagranicą. Dodatkowymi korzyściami jest wsparcie dedykowanego opiekuna, który udziela wskazówek, jak prężnie rozwijać swoje biznesy każdego dnia, 24 godziny na dobę.
Internet z dużym potencjałem sprzedażowym sprzętu agro
Sprzedający maszyny rolnicze są świadomi dynamicznie zmieniających się trendów i bardzo dobrze odnajdują się w cyfrowym świecie - wybierając online’owy kanał sprzedaży, dostosowują swoje oferty do tego, aby odpowiednio prezentowały się w sieci i wzbudzały zaufanie potencjalnych klientów.
OTOMOTO pomaga im budować godny zaufania wizerunek firmy, by ogłoszenia docierały do zainteresowanych kupnem z wielu zakątków Polski. Portal zapewnia swoim klientom szerokie zasięgi dzięki podwójnej publikacji ogłoszenia – jednocześnie na OTOMOTO oraz na OLX. Co miesiąc OTOMOTO odwiedza średnio prawie 14 mln użytkowników, a OLX – około 12 mln użytkowników[1].
Sprzedający na OTOMOTO mogą liczyć na stałe wsparcie opiekuna biznesowego i jego fachowe doradztwo w wyborze najlepszych narzędzi sprzedaży lub w optymalizacji ogłoszenia. Ponadto, portal wspiera sprzedających licznymi akcjami marketingowymi, m.in. Moto Targi lub Black Week, dzięki którym ogłoszenia są widoczne na pierwszych pozycjach wyszukiwania.
Wspieranie klientów biznesowych na pierwszym miejscu
Portal od zawsze ściśle współpracuje z klientami, oferując nowe funkcje i narzędzia wzmacniające sprzedaż. OTOMOTO dostarcza sprzedającym statystyki, które pomagają im w codziennym podejmowaniu biznesowych decyzji.
Miesięcznie, średnio 2000 firm korzysta z potencjału promowania swoich ogłoszeń na OTOMOTO. To bardzo ważna funkcjonalność dla sprzedających z sektora rolniczego, umożliwiająca im jeszcze skuteczniejsze dotarcie do nowych klientów. OTOMOTO oferuje wiele możliwości promowania swoich ogłoszeń, takich jak wyróżnienie ogłoszenia na szczycie listy wyników, promowanie ogłoszenia na stronie głównej OTOMOTO czy też wyróżnienie go jak Ofertę Dnia.
Sprzedający może także, poza publikacją, promować swoje ogłoszenie na OLX. Z poziomu OTOMOTO klienci mają dostęp do pakietów promowań: MINI, MIDI i MAXI. Wszystkie pakiety umożliwiają wyróżnienie ogłoszenia na górze listy ofert oraz odświeżenie ogłoszenia. Przykładowo, pakiet MIDI to niemal siedmiokrotne zwiększenie liczby wyświetleń ogłoszenia, co generuje jeszcze bardziej efektywną sprzedaż i jeszcze lepsze dotarcie do potencjalnych klientów, zainteresowanych zakupem maszyn z segmentu agro.
Dwie dekady na rynku
OTOMOTO od 20 lat łączy sprzedających i kupujących, bez względu na to, czy oferta dotyczy sprzedaży auta osobowego, czy ciągnika. Marka ma ugruntowaną pozycję na rynku i zapewnia swoim klientom stabilny i unikalny kanał sprzedaży, gwarantujący szerokie zasięgi i precyzyjne dotarcie do potencjalnych kupujących. Regularne działania marketingowe i nieustanne aktualizowanie oferty sprawia, że OTOMOTO pozostaje najbardziej intuicyjnym i godnym zaufania miejscem do szukania pojazdów i maszyn nie tylko w Polsce, ale również za granicą.