Same Deutz-Fahr - nowa nazwa i logo
Koncern Same Deutz-Fahr zmienł nazwę na SDF i wprowadził nowe logo. Zmiany te dotyczą całej korporacyjnej działalności grupy na poziomie globalnym.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, przyjęcie nowej nazwy, będącej wyraźnym nawiązaniem do poprzedniej, odpowiada aktualnej strukturze i rozmiarowi Grupy, czyli wysokiemu poziomowi internacjonalizacji zarówno z punktu widzenia działalności handlowej, jak i w odniesieniu do zakładów produkcyjnych, portfelowi marek, który pod względem jakości i złożoności wykracza poza dwie główne: Deutz-Fahr i Same.
- Zmiana nazwy na SDF jest koniecznym wyborem, logiczną konsekwencją procesu internacjonalizacji, rozwoju gamy produktów, a także zróżnicowania marek. Ta decyzja umożliwia Grupie zajęcie się w bardziej efektywny i spójny sposób zarówno działalnością korporacyjną, jak i promocją marek handlowych - wyjaśnia Dyrektor Generalny SDF Lodovico Bussolati.