Kongskilde. Jedna silna marka
Firma Kongskilde wprowadziła strategię jednej marki. Jest to jeden z etapów większego procesu zmian, które mają na celu ujednolicenie firmy i zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
W przyszłości firma będzie miała nowe logo. Wszystkie maszyny i urządzenia rolnicze firmy Kongskilde Industries będą oznakowane czerwoną marką Kongskilde. Dotychczasowe znaki towarowe, takie jak: Howard, Nordsten, Överum, Becker i JF, będą oferowane wyłącznie pod nowym logo Kongskilde.
Sieć dilerska bez zmian
- Strategia jednej marki to nasza odpowiedź na wyzwania przyszłości. Marka Kongskilde i wspierająca ją sieć dealerska zostają. To potwierdzenie naszego zaangażowania w dalszy rozwój firmy Kongskilde jako oddzielnej marki - mówi Lars Sørensen, zastępca dyrektora wykonawczego Grupy DLG, dyrektor finansowy i prezes zarządu firmy Kongskilde.
- Nowa strategia jest dla nas wszystkich początkiem ekscytującej podróży. Jest wyrazem naszego dążenia, aby marka Kongskilde stała się bardziej widoczna dzięki rozwiązaniom i produktom, które będą opłacalne dla naszych klientów - rolników i dystrybutorów - dodaje Ole Gade, dyrektor wykonawczy Kongskilde Industries.
Strategia jednej i silnej marki ma w przyszłości zaowocować korzyściami dla klientów. Firma zamierza inwestować w nowe fabryki, aby uzyskać większą elastyczność i konkurencyjne produkty.
Ma się do tego przyczynić m.in. wprowadzenie kilku nowości produktowych w tym sezonie; firma dokona także kilkuset modernizacji i udoskonaleń obecnie produkowanych maszyn i narzędzi.
Kongskilde - możliwy nowy właściciel
- Wynikiem ciągłego procesu będzie silniejsza i bardziej rentowna firma Kongskilde. W późniejszej fazie zajmiemy się znalezieniem nowego właściciela lub partnera, aby w pełni wykorzystać potencjał Kongskilde bez narażania marki oraz renomowanej sieci - dodaje Lars Sørensen.