Kongskilde. Jedna silna marka

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Tomasz Bujak | bujak@rpt.pl
21-03-2015,10:10 Aktualizacja: 21-03-2015,9:47
A A A

Firma Kongskilde wprowadziła strategię jednej marki. Jest to jeden z etapów większego procesu zmian, które mają na celu ujednolicenie firmy i zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.

W przyszłości firma będzie miała nowe logo. Wszystkie maszyny i urządzenia rolnicze firmy Kongskilde Industries będą oznakowane czerwoną marką Kongskilde. Dotychczasowe znaki towarowe, takie jak: Howard, Nordsten, Överum, Becker i JF, będą oferowane wyłącznie pod nowym logo Kongskilde.

Sieć dilerska bez zmian

- Strategia jednej marki to nasza odpowiedź na wyzwania przyszłości. Marka Kongskilde i wspierająca ją sieć dealerska zostają. To potwierdzenie naszego zaangażowania w dalszy rozwój firmy Kongskilde jako oddzielnej marki - mówi Lars Sørensen, zastępca dyrektora wykonawczego Grupy DLG, dyrektor finansowy i prezes zarządu firmy Kongskilde. 

- Nowa strategia jest dla nas wszystkich początkiem ekscytującej podróży. Jest wyrazem naszego dążenia, aby marka Kongskilde stała się bardziej widoczna dzięki rozwiązaniom i produktom, które będą opłacalne dla naszych klientów - rolników i dystrybutorów - dodaje Ole Gade, dyrektor wykonawczy Kongskilde Industries.

Strategia jednej i silnej marki ma w przyszłości zaowocować korzyściami dla klientów. Firma zamierza inwestować w nowe fabryki, aby uzyskać większą elastyczność i konkurencyjne produkty. 

Ma się do tego przyczynić m.in. wprowadzenie kilku nowości produktowych w tym sezonie; firma dokona także kilkuset modernizacji i udoskonaleń obecnie produkowanych maszyn i narzędzi.

Kongskilde - możliwy nowy właściciel

- Wynikiem ciągłego procesu będzie silniejsza i bardziej rentowna firma Kongskilde. W późniejszej fazie zajmiemy się znalezieniem nowego właściciela lub partnera, aby w pełni wykorzystać potencjał Kongskilde bez narażania marki oraz renomowanej sieci - dodaje Lars Sørensen.

Poleć
Udostępnij
ass="left">Skomentuj