A-Lima-Bis ma przyczepy skorupowe

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Tomasz Bujak | bujak@rpt.pl
13-02-2015,7:05 Aktualizacja: 12-02-2015,21:54
A A A

Firma ze Środy Wielkopolskiej wprowadza na rynek przyczepy rolnicze ze skrzynią skorupową - Evo Cargo.

Evo Cargo to przyczyny wielozadaniowe, które można używać do przewozu płodów rolnych lub materiałów budowlanych. Występują w trzech wersjach o ładowności: 12, 14 i 16 ton. Odpowiadająca im pojemność wynosi odpowiednio: 14,2; 7,8 i 21 m3.

Przyczepy poruszają się na podwoziach tandemowych, osadzonych na resorach parabolicznych, z kołami o rozmiarach 385/65 R22,5 dla przyczep o 12- i 14-tonowej ładowności. Natomiast dla przyczepy 16-tonowej montowane jest ogumienie 500/70R22.5. W opcji opony mogą mieć rozmiary odpowiednio: 400/70 R22,5 oraz 560/60 R22,5.

Evo Cargo resorowany dyszel z regulacją wysokości, co pozwala na dostosowanie jego położenia względem zaczepu ciągnika. Boki pojazdów wykonane są ze stalowej blachy o grubości 4 mm, z kolei na podłodze znajduje się blacha 6-milimetrowa. Rozładunek jest możliwy wyłącznie na tył, poprzez układ hydrauliczny. Tylna klapa jest również sterowana hydraulicznie. Pełen wywrót powoduje wychylenie skrzyni do 50° względem ramy.

Osie przyczepy są dostosowane do prędkości 40 m/h. W wyposażeniu standardowym znajduje się oświetlenie drogowe, z wtyczką 13-pinową i możliwością przejściówki na standardową wtyczkę 7- pinową. Evo Cargo mają zamontowane m.in.: drabinkę, stopnie naburtowe wewnątrz skrzyni ładunkowej, a nad kołami błotniki. A-Lima-Bis wyposaża pojazdy również w kliny zabezpieczające je przed stoczeniem się podczas postoju.

Poleć
Udostępnij
Aktualne wydanie RPT
12/2024

Rozrzutnik do kurzaka i wapna

Faresin wdraża sztuczną inteligencję

Koncepcja niskich obrotów silnika w ciągnikach rolniczych cz. I

Prasa kontra bardzo suchy materiał cz. II

 PRENUMERATA (płatność elektroniczna) RPT