Zmodernizowany alfabet. Ciągniki Case IH Farmall A i C
Case IH oferuje zmodernizowaną rodzinę ciągników Farmall A i C.
Marka Case IH rozszerzyła serię ciągników Farmall A i C, która oprócz modeli o mocy 86, 99 i 107 KM obejmuje teraz nowy, o mocy 114 KM. Ponadto, marka Case IH poszerzyła pakiet wersji ciągników Farmall zgodnych z normą Stage IIIB, o nowy model z napędem na 2 koła o mocy 95 KM. Prosta, solidna konstrukcja tych ciągników ma dodatkowo okresy między przeglądami serwisowymi wynoszące aż 600 motogodzin.
Traktory Case IH Farmall A i C wyposażono w 4-cylindrowe silniki o pojemności 3,4 litra z technologią Efficient Power (EP). Jednostki napędowe dysponują maksymalną mocą przy 1900 obr./min. Aby spełnić normę czystości spalin Euro IIIB, zastosowano układ oczyszczania spalin z technologią CEGR (Cooled Exhaust Gas Recirculation), katalizator utleniający DOC oraz filtr cząstek stałych DPF. Okresy między przeglądami serwisowymi wynoszą 600 mtg.
Farmall A
W ciągnikach Farmall A dostępna jest szeroka gama przekładni, w tym synchroniczna 12x12, 20x12 z biegami pełzającymi oraz Powershuttle 12x12, która umożliwia zmianę kierunku jazdy bez użycia sprzęgła. Do wyboru są dwie pompy hydrauliczne – standardowa o wydatku 47 l/min lub opcjonalna o wydatku 63 l/min. Obie są w układzie otwartym OCLS. Dzięki zastosowaniu dwóch dodatkowych siłowników zewnętrznych tylnego TUZ, Case IH Farmall A ma udźwig większy nawet o 31% w porównaniu do ciągników Farmall A, zgodnych z normą Stage IIIA.
Kolejny dodatek to funkcja Lift-o-matic Plus. Dzięki niej można zautomatyzować podnoszenie i opuszczanie ramion tylnego TUZ. W serii Farmall A standardowo montuje się WOM o prędkości 540 obr./min. Opcjonalnie dostępne są prędkości WOM 540/540E lub 540/1000 z systemem załączania WOM wspomaganym serwomechanizmem.
Kabina w serii Farmall A jest dwukrotnie cichsza – o 2 dB od poprzedniej generacji ciągników serii A. Opcjonalnie Farmall A oferowany jest z hydraulicznym rewersorem pod kierownicą oraz hamowaną osią przednią.
Farmall C
Ciągniki Farmall C można wyposażyć w przekładnie całkowicie mechaniczne Synchroshuttle 12x12 lub 20x20 albo z elektrohydrauliczną zmianą dwóch biegów Powershuttle 24x24 i 40x40 40 km/h z biegami pełzającymi. Te ostatnie przekładnie współdziałają z elektrohydraulicznym rewersorem. Farmalle C EP z przekładnią Powershuttle mogą być wyposażone w przedni TUZ sterowany elektronicznie (EFH).
W kabinie Farmalli C pojawiła się zmieniona deska rozdzielcza oraz opcjonalny fotel z zawieszeniem pneumatycznym. Także opcjonalnie dostępne są teleskopowe lusterka zewnętrzne. Przeprojektowano również wspornik monitora na prawej konsoli i dodano regulowaną płytę montażową, co umożliwi wygodniejszy dostęp do kabiny z prawej strony.