Steyr Protect w trzech wariantach
W ostatnim czasie, wśród producentów ciągników da się zauważyć trend wprowadzania rozszerzonym form opieki serwisowej, także po upływie gwarancji. Swoje rozwiązania w tym zakresie przedstawiła także austriacka firma Steyr.
Steyr Terrus. Austriackie 300 KM
Kompleksowe pakiety opieki serwisowej oferowane są na trzech poziomach. Najprostszy wariant nosi nazwę Steyr Protect Bronze i obejmuje rozszerzoną obsługę posprzedażną w ramach gwarancji. Kolejny pakiet, Steyr Protect Silver oferuje ponadto przedłużenie opieki serwisowej poza standardowy okres. W najbardziej rozbudowanej wersji z końcówką Gold poza wymienionymi korzyściami klient otrzymuje rozwiązania w zakresie telemetrii.
Jak deklaruje odpowiedzialny za wsparcie serwisowe w firmie Steyr na terenie Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu John Mollaghan, austriacki producent przeznaczył w ostatnim czasie środki na inwestycje w dział obsługi posprzedażnej.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, zespół serwisowy marki Steyr dba między innymi o to, by w razie awarii naprawy były dokonywane bezpośrednio na miejscu z wykorzystaniem specjalistycznego auta serwisowego, a części zamienne dotarły do klienta w ciągu 24 godzin. Ponadto, dział serwisowy współpracując z marką CNH Industrial Capital, zapewnia indywidualne rozwiązania związane z finansowaniem usług.