ING Bank Śląski stawia na rozwój bankowości internetowej

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (zac) | redakcja@agropolska.pl
16-02-2016,11:05 Aktualizacja: 16-02-2016,11:08
A A A

ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w rankingu Instytucja Roku 2015 w kategorii "Najlepsza jakość obsługi w placówce" oraz drugie miejsce w kategorii "Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych".

Ranking powstał na podstawie badania ekspertów portalu mojebankowanie.pl

- Od dawna stawiamy na multikanałowość w obsłudze i skupiamy się na potrzebach klientów. Chcemy ich inspirować i wspierać w realizacji planów. Kontynuujemy rozwój zintegrowanego modelu dystrybucji i obsługi klienta ze szczególnym akcentem na rozwijanie nowej bankowości internetowej - mówi Przemysław Furlepa, dyrektor banku odpowiedzialny za zarządzanie relacjami z klientem, segmentami i bankowością internetową.

bank,kredyt,depozyt,ING Bank Śląski,wyniki finansowe,pieniądze

ING Bank Śląski chwali się dobrymi wynikami finansowymi

Po trzech kwartałach skonsolidowany zysk netto ING Banku Śląskiego osiągnął poziom 921,3 mln zł, co oznacza wzrost o 14 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Bank zanotował wzrost podstawowych wielkości komercyjnych -...
- Konsekwentnie pracujemy nad tym, by nasi klienci kontaktując się z nami mieli jak najlepsze doświadczenia. Wdrażamy nowe rozwiązania, aby zaspokajać ich zmieniające się potrzeby i być dla nich głównym bankiem. Chcemy pozostać jednym z liderów w obszarze jakości i jednocześnie realizować nasze ambitne zadania biznesowe - dodaje Robert Włodarczyk, dyrektor banku odpowiedzialny za kanały dystrybucji.

Badania jakości obsługi były przeprowadzane przez ekspertów portalu mojebankowanie.pl cyklicznie, a ich wyniki złożyły się na ostateczny ranking, opracowany osobno dla branży bankowej, ubezpieczeniowej i telefonii komórkowej.

Badania jakości obsługi w placówkach zrealizowano w formule wizyt eksperckich. Każde badanie składało się z sześciu bloków: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowa z doradcą i zakończenie rozmowy.

Od kwietnia do grudnia 2015 roku, w dziewięciu edycjach badania, eksperci odwiedzili łącznie prawie 1500 placówek bankowych, ubezpieczeniowych oraz telefonii komórkowej.

Badania jakości obsługi w kanałach zdalnych przeprowadzono metodą Mystery Caller i Mystery Mailing. Każde badanie składało się z trzech bloków: znalezienie kontaktu, kontakt z infolinią oraz kontakt drogą elektroniczną.

Od marca do grudnia 2015 roku, w pięciu edycjach badania, eksperci wykonali 1250 telefonów oraz przesłali 1250 zapytań. Sprawdzili strony 23 banków, 23 firm ubezpieczeniowych oraz 4 operatorów telefonii komórkowej.

Poleć
Udostępnij