De Heus uruchamia nową platformę sprzedaży elektronicznej
Pulpit Klienta to nowa platforma na polskim rynku pasz. Dzięki niej klienci De Heus mogą dokonywać zakupów. Serwis gwarantuje obsługę logistyczną oraz transakcyjną.
Hodowcy mogą składać zamówienia przez 24 godziny na dobę bez konieczności telefonowania. Zamawiają przy tym tyle paszy, ile potrzebują w danym momencie. Nie muszą kupować jej na zapas. Mogą zaplanować system dostaw tak, by zredukować straty związane ze zbyt długim magazynowaniem towaru. Jednym zamówieniem mogą także określić wiele dat dostaw.
Dostawy mleka w Polsce jedne z najwyższych w Europie
- Coraz więcej hodowców oczekuje prostego i przejrzystego narzędzia online. Pulpit Klienta to serwis właśnie dla nich - dla nowoczesnych klientów De Heus, którym zależy na szybszym i prostym kupowaniu, a także na posiadaniu kontroli nad całym procesem – mówi Adam Zaleski, dyrektor generalny De Heus.
Przez Pulpit Klienta hodowca ma dostęp do szerokiej oferty produktów De Heus. Oprócz podstawowych funkcji, klient ma do dyspozycji szereg dodatkowych opcji jak monitoring płatności, dostęp do e-faktur i historii zamówień.
- Pulpit Klienta jest przystosowany do wersji mobilnej, dzięki czemu hodowcy mogą dokonywać zamówienia w dowolnej chwili, z dowolnego miejsca, korzystając z urządzeń mobilnych – wyjaśnia Marcin Daszkiewicz, kierownik sekcji aplikacji biznesowych De Heus.
Hodowcy najpierw muszą się zalogować, następnie wybrać produkty oraz dodać je do koszyka. Wybierają także adres dostawy i sami określają, kiedy dane zamówienie ma być dostarczone. Zamówienie za każdym razem trafia do realizacji kilka minut po jego złożeniu.