Reklama w czasopismie RPT
Jolanta Uwarzyńska
tel. kom. + 48 600 065 364
mail: ,
O miesięczniku
Obecność na rynku prasowym: 23 lata
Częstostliwość: miesięcznik - 11 emisji (wydanie lipiec-sierpień łączone)
Zasięg: ogólnopolski
Nakład: 14 800
Profil czytelnika:
- użytkownik maszyn, który potrzebuje przystępnych informacji o nowoczesnych i skomplikowanych rozwiązaniach technicznych
- rolnik szukający pierwszego doradcy przy wyborze maszyn rolniczych i inwestujący w swój park maszynowy
- praktyk posiadający stały kontakt z rynkiem i wykorzystujący dostępne fundusze UE właściciel lub dzierżawca małego, średniego i wielkoobszarowego gospodarstwa
Dystrybucja: prenumerata redakcyjna, sieć RUCH, Poczta Polska, targi i wystawy rolnicze, punkty zaopatrzenia rolnictwa tj. punkty GRENE, Agromy, Sklepy.
Terminarz wydań
Regulamin reklam
Regulamin zamawiania i publikacji reklam w czasopismach i na stronach internetowych Agencji Promocji Rolnictwa i Agrobiznesu APRA
-
Podstawą do publikacji reklam w czasopismach i na stronach internetowych wydawcy - Agencji Promocji Rolnictwa i Agrobiznesu APRA - jest zlecenie podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania zleceniodawcy.
-
Składający zlecenie po raz pierwszy, oprócz danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, dostarcza wydawcy dokument stanowiący podstawę prowadzenia działalności gospodarczej zleceniodawcy: regon, wpis do KRS lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej.
-
Zlecenie reklamy musi być złożone nie później niż w terminie określonym w obowiązującym cenniku.
-
Jeśli cennik zostanie zmieniony podczas realizacji długoterminowego zlecenia, nowe ceny wchodzą w życie po dwóch miesiącach od daty ich wprowadzenia. Zmiana cennika może nastąpić na przełomie roku.
-
Ewentualna rezygnacja z zamówienia, wyłącznie pisemna, może zostać złożona nie później niż dwa tygodnie przed ostatecznym terminem przyjmowania zleceń. Rezygnacja po tym terminie daje wydawcy prawo do obciążenia zleceniodawcy pełną wartością reklamy określoną w zleceniu.
-
Faktury są wystawiane po ukazaniu się reklamy, a płatność musi nastąpić w ciągu 14 dni od wystawienia faktury.
-
W przypadku opóźnienia płatności zleceniodawca zostaje obciążony ustawowymi odsetkami karnymi za każdy dzień zwłoki.
-
Wydawca ma prawo wstrzymać realizację zlecenia lub odmówić przyjęcia nowego zlecenia, jeśli wystawione dotychczas faktury nie zostały opłacone.
-
Zleceniodawca składający pierwsze zlecenie uiszcza przedpłatę w wysokości 50 proc. wartości zlecenia, w przypadku zleceń długoterminowych - 50 proc. wartości pierwszej emisji.
-
W przypadku rezygnacji z części reklam w cyklu długoterminowym wydawca koryguje kwoty udzielonych rabatów stosownie do zrealizowanych emisji.
-
Oczekiwania zleceniodawcy dotyczące wielkości i umiejscowienia reklamy w czasopiśmie lub na stronie internetowej mogą być spełnione, jeżeli zlecenie złożono w określonym w cenniku terminie i warunki techniczne umożliwiają spełnienie oczekiwań.
-
Ostateczny termin przyjmowania materiałów do druku jest określony w cenniku.
-
W przypadku opóźnienia w dostarczeniu materiałów do publikacji wydawca nie gwarantuje spełnienia oczekiwań określonych w zleceniu, zwłaszcza dotyczących miejsca i terminu publikacji.
-
Opóźnienie w dostarczaniu materiałów do zleceń długoterminowych upoważnia wydawcę do opublikowania reklamy zamieszczonej w poprzednim numerze czasopisma.
-
Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych reklam.
-
Wydawca nie odpowiada za przerwy w emisji reklamy w internecie wynikłe z okoliczności od wydawcy niezależnych.
-
Dostarczając znaki towarowe i inne materiały potrzebne do graficznego przygotowania reklamy zamawiający gwarantuje, że jest uprawniony do korzystania z nich i bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich ewentualne niezgodne z prawem użycie.
-
Wydawca może odmówić zamieszczenia reklamy, jeśli:
a) narusza ona przepisy prawa i dobre obyczaje,
b) jest sprzeczna z linią programową wydawcy, profilem wydawnictwa i charakterem publikacji,
c) stanowi konkurencję dla działalności prowadzonej przez wydawnictwo lub podmioty z nim powiązane,
d) nie odpowiada wymogom technicznym. -
Reklamacje przyjmowane są tylko w formie pisemnej do końca miesiąca, w którym opublikowano reklamę.
-
W przypadku uzasadnionej reklamacji maksymalne odszkodowanie odpowiada wartości reklamy.
-
Zlecenie reklamy jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków zamawiania i publikacji reklam.
Zaufali nam: