Sumi Agro z nowym logo i nową misją
Należące do Sumitomo Corporation spółki rolnicze: Summit Agro, Sumi Agro, Sumisho Agro - specjalizujące się w rozwoju i sprzedaży środków ochrony roślin, nawozów i nasion wprowadzają nową identyfikację.
Celem podjętych działań jest ujednolicenie globalnej obecności firmy, w tym jej krajowych spółek zależnych, które ze względu na obowiązujące dotychczas prawa własności intelektualnej działają pod różnymi nazwami.
Nowości od Sumi Agro Poland na 2022 rok
W ramach ujednolicenia wszystkie spółki grupy wprowadzają nowe spójne logo, identyfikację wizualną oraz wspólną misję i wizję firmy.
Sumitomo Corporation prowadzi działalność rolniczą od ponad 40 lat, wspierając rozwój produkcji rolnej. Obecnie posiada 37 oddziałów na całym świecie. Cztery główne lokalizacje spółek grupy to: Summit Agro International w Azji, Sumi Agro Europe w Europie, Summit Agro South America w Ameryce Południowej oraz Summit Agro USA/Summit Agro Mexico w Północnej i Środkowej Ameryce.
Nowa, ujednolicona, globalna tożsamość marki odzwierciedla nową misję koncernu skupiającą się na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań dla zrównoważonego rolnictwa i byciu blisko producentów rolnych.
Hasło będące nową misją brzmi "Rozwijajmy to, co wspiera produkcję rolną", wizja firmy - "Blisko rolników, dostarczając innowacyjne rozwiązania dla zrównoważonego rolnictwa".
Nowości od Sumi Agro. Na zabieg T1 oraz przeciwko chwastom w zbożach
Nowe logo grupy ma kształt koła symbolizującego globalną obecność firmy, współpracującej z rolnikami na całym świecie.
Kolor pomarańczowy nawiązujący do barwy słońca odzwierciedla działania na rzecz dobrej przyszłości. Zielony liść obrazujący życie, podkreśla skupienie na rolnictwie, zaangażowanie w ochronę środowiska oraz dostarczanie produktów rolniczych zgodnych z założeniami zrównoważonego rozwoju.
Wolne przestrzenie na kole symbolizują otwartość i gotowość do rozwijania firmy, nawiązywania nowych relacji oraz opracowywania rozwiązań technologicznych odpowiadających na różnorodne, zmieniające się potrzeby rolników.
- Wierzymy, że rolnictwo jest jednym z podstawowych elementów wpływających na życie ludzi i staramy się przyczyniać do poprawiania jakości produkcji. Zmiana i ujednolicenie wizerunku marki ma na celu dalsze umacnianie pozycji rynkowej, pozwoli nam komunikować się w jednolity sposób z pracownikami, partnerami biznesowymi, a przede wszystkim z klientami, czyli rolnikami z całego świata - mówi Takashi Tanaka, Dyrektor Generalny Działu Rolnictwa.
- Rolnictwo bez tajemnic. Zamów prenumeratę miesięcznika "Przedsiębiorca Rolny" już dziś