Earlyfeed czyli nowa globalna marka Royal Agrifirm Group

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Mirosław Lewandowski | lewandowski@apra.pl
02-12-2020,15:00 Aktualizacja: 02-12-2020,12:40
A A A

Agrifirm wraz z początkiem grudnia wprowadza na rynek nową markę w żywieniu młodych zwierząt Earlyfeed.

Marka o nazwie Earlyfeed reprezentuje innowacyjne rozwiązania żywieniowe, które oferują sprawdzone korzyści dla nowonarodzonych zwierząt tj. przeżuwaczy, drobiu i trzody chlewnej.

Agrifirm podkreśla, że dzięki wiedzy, zasobom badawczo-rozwojowym i doświadczeniu, koncentruje się ona na konkretnych rozwiązaniach żywieniowych, niezbędnych w pierwszych dniach oraz tygodniach życia zwierząt.

Żywienie młodych zwierząt jest ważnym elementem oraz jednym z priorytetów Royal Agrifirm Group.

zwierzęta gospodarskie, organizacja hodowli zwierząt, rozród zwierząt

Ustawa dotycząca organizacji hodowli zwierząt wraca do Sejmu

Senat zaproponował kilka poprawek do ustawy dotyczącej organizacji hodowli zwierząt, tym samym wraca do Sejmu. Nowe przepisy regulują hodowlę, ocenę genetyczną, a także nadzór nad rozrodem zwierząt gospodarskich. Za podjęciem uchwały wraz z...

- W tym aspekcie nasza wiedza specjalistyczna ma ogromne znaczenie, a jej zastosowanie stanowi wartość dodaną dla naszych klientów. Łączymy ją z naszym praktycznym doświadczeniem i zrozumieniem zagadnień dotyczących zarządzania na fermie oraz chowu młodych zwierząt - wyjaśnia Gudo klein Gebbink, Dyrektor Zarządzający EMEA w Royal Agrifirm Group.

Agrifirm podkreśla, że dogłębne zrozumienie biologii zwierząt pozwala sterować wczesnym rozwojem kluczowych mechanizmów, takich jak układ trawienny i odpornościowy.

W ten sposób można pielęgnować potencjał genetyczny zwierząt na kluczowym etapie ich rozwoju.

Earlyfeed zbudowana jest na bazie koncepcji żywieniowych opracowanych dla młodych zwierząt.

"Przez połączenie lat globalnych badań naukowych z lokalną, specyficzną wiedzą w zakresie upraw i hodowli zwierząt, oferujemy klientom na całym świecie najlepsze rozwiązania, jako odpowiedź na wyzwania, z którymi zmagają się każdego dnia" czytamy w komunikacie firmy.

Wprowadzenie Earlyfeed wpisuje się w strategię Agrifirm "Better Together". Marka Earlyfeed w pierwszej kolejności zostanie wdrożona w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.



Poleć
Udostępnij