Earlyfeed czyli nowa globalna marka Royal Agrifirm Group
Agrifirm wraz z początkiem grudnia wprowadza na rynek nową markę w żywieniu młodych zwierząt Earlyfeed.
Marka o nazwie Earlyfeed reprezentuje innowacyjne rozwiązania żywieniowe, które oferują sprawdzone korzyści dla nowonarodzonych zwierząt tj. przeżuwaczy, drobiu i trzody chlewnej.
Agrifirm podkreśla, że dzięki wiedzy, zasobom badawczo-rozwojowym i doświadczeniu, koncentruje się ona na konkretnych rozwiązaniach żywieniowych, niezbędnych w pierwszych dniach oraz tygodniach życia zwierząt.
Żywienie młodych zwierząt jest ważnym elementem oraz jednym z priorytetów Royal Agrifirm Group.
Ustawa dotycząca organizacji hodowli zwierząt wraca do Sejmu
- W tym aspekcie nasza wiedza specjalistyczna ma ogromne znaczenie, a jej zastosowanie stanowi wartość dodaną dla naszych klientów. Łączymy ją z naszym praktycznym doświadczeniem i zrozumieniem zagadnień dotyczących zarządzania na fermie oraz chowu młodych zwierząt - wyjaśnia Gudo klein Gebbink, Dyrektor Zarządzający EMEA w Royal Agrifirm Group.
Agrifirm podkreśla, że dogłębne zrozumienie biologii zwierząt pozwala sterować wczesnym rozwojem kluczowych mechanizmów, takich jak układ trawienny i odpornościowy.
W ten sposób można pielęgnować potencjał genetyczny zwierząt na kluczowym etapie ich rozwoju.
Earlyfeed zbudowana jest na bazie koncepcji żywieniowych opracowanych dla młodych zwierząt.
"Przez połączenie lat globalnych badań naukowych z lokalną, specyficzną wiedzą w zakresie upraw i hodowli zwierząt, oferujemy klientom na całym świecie najlepsze rozwiązania, jako odpowiedź na wyzwania, z którymi zmagają się każdego dnia" czytamy w komunikacie firmy.
Wprowadzenie Earlyfeed wpisuje się w strategię Agrifirm "Better Together". Marka Earlyfeed w pierwszej kolejności zostanie wdrożona w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
- Książki warte polecenia: Sygnały brojlerów |Sygnały kur nieśnych|Sygnały racic|Rozród - Praktyczny przewodnik zarządzania rozrodem (Cow Signals)