Czas na jabłka z Europy. Podbijemy Egipt i Algierię?
Agencja Rynku Rolnego zawarła ze Związkiem Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej umowę na realizację 2-letniej kampanii "Czas na jabłka z Europy". Projekt został zaakceptowany przez Komisję Europejską.
Kampania będzie prowadzona na dwóch rynkach docelowych - w Egipcie i Algierii - a jej budżet wynosi 2.552.800,13 euro, z czego 2.040.320,10 euro stanowi wkład Unii Europejskiej.
Straty w sadach są ogromne. Owoców będzie bardzo mało
"Czas na jabłka z Europy" to pierwszy taki polski projekt realizowany zgodnie z wytycznymi nowej polityki promocyjnej UE i tym samym w oparciu o nowe unijne rozporządzenia, regulujące zasady realizacji programów w ramach mechanizmu WPR "Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych".
Strategia kampanii opiera się na działaniach B2B - budowaniu i utrzymaniu silnych relacji z partnerami handlowymi, wspieranych akcjami skierowanymi do konsumentów, czyli promocją w punktach sprzedaży, reklamą w mediach społecznościowych, prasie, telewizji oraz komunikacji publicznej.
Komunikaty kampanii będą skupiać się na podkreślaniu wysokiej jakości, tradycji i ciągłości produkcji polskich jabłek objętych Chronionym Oznaczeniem Geograficznym "Jabłka grójeckie" oraz europejskich owoców.