Prezes Arysta LifeScience Polska: konkurencja ma się czego obawiać
Już niebawem firma Arysta LifeScience zakończy globalny proces konsolidacji z Agriphar oraz Chemtura AgroSolutions i w ten sposób rozpocznie nowy rozdział w swojej historii.
Kluczową rolę w dalszej ekspansji marki odegra polski rynek, który jest uważany za jeden z najbardziej perspektywicznych, jeżeli chodzi o sprzedaż środków agrochemicznych.
Prezes Arysta LifeScience Polska w rozmowie z multiportalem agropolska.pl zwraca uwagę, że dla klientów największym atutem połączenia firm pod marką Arysta LifeScience jest kompleksowa oferta produktowa.
Arysta LifeScience: 25 nowych produktów w ciągu 5 lat
Adam Słowiński, dyrektor marketingu i rozwoju Arysta LifeScience Polska podkreśla, że firma ma bardzo ambitne plany. - Chcemy znaleźć się w pierwszej piątce firm dostarczających środki agrochemiczne w Polsce - deklaruje Słowiński.
Celem nowej Arysty jest osiągnięcie wyników finansowych sprzedaży przekraczających poziom 200 mln zł. - Wszystko dzięki wprowadzeniu nowych produktów, ale również rozwoju już istniejących, np. poprzez rejestracje w nowych uprawach - zaznacza Słowiński.
Jerzy Pątek podkreśla, że Arysta w ciągu najbliższych pięciu lat wypuści na rynek 25 zupełnie nowych produktów. - Będą to preparaty oparte nie tylko o jeden, ale kilka składników aktywnych - zastrzega prezes, zwracając jednocześnie uwagę, że w niektórych segmentach firma będzie "bardzo trudnym konkurentem".
Oprócz nowych produktów, Arysta LifeScience ma zamiar wprowadzać nowoczesne technologie. - Konkurencja powinna szybko zauważyć naszą pozycję, dlatego, że zamierzamy wprowadzić np. łączne stosowanie środków ochrony roślin i biostymulatorów. Tymi technologiami będziemy widoczni na rynku - zaznacza prezes Jerzy Pątek.
[WIDEO] Zapraszamy do obejrzenia naszej relacji z konferencji Arysta LifeScience Polska